Introductie

Hier geven we alle informatie over de kosten van het weekend retreat en hoe we deze hebben verwerkt in de prijzen en de prijsinformatie zelf natuurlijk.

Prijzen

De prijs is afhankelijk van het kamertype, in de volgende paragraaf staan de verschillende kamertypes toegelicht. De prijzen zijn per persoon:

Budget:   250 euro (afhankelijk van het aantal boekingen kan je met meerdere personen op een kamer worden geplaatst)
Basic:      350 euro (60 euro opslag voor 1-persoons gebruik)
Basic+:    390 euro (60 euro opslag voor 1-persoons gebruik)

Annuleringsvoorwaarden: > 6 mnd: 0%, 6-3 mnd: 10%, 3-2 mnd: 15%, 2-1 mnd: 35%, 1 mnd-14 dgn: 60%, 14 dgn – 7 dgn: 85%, < 7 dgn: 100%

Kamers, zalen en eten en drinken

Het grootste deel van de uitgaven voor dit retreat zijn voor de kamers, de zalen en het eten en het drinken. Hiervoor betalen we per kamer een all-inclusive tarief aan de locatie Dopersduin. (Koffie & Thee, 2 x diner, 2 x ontbijt en 2 x lunch)
Er zijn 3 verschillende type kamers: budget, basic en luxe.

Budget: Eenvoudige kamers met twee stapelbedden en een wastafel (max 3 pers.), douche en toilet in het toiletgebouw. Neem je eigen kussen en slaapzak mee.
Basic: Tweepersoons slaapkamer met eenvoudige eigen badkamer.
Luxe: Ruimer opgezette tweepersoons slaapkamer met eenvoudige badkamer en een bureau/zitje.

In principe slaap je met een andere fellow of twee op een kamer. Als je met een specifiek ander persoon de kamer wil delen, geef dit dan aan in antwoord op de bevestigingsmail die je ontvangt.

Ben je erg gesteld op je privacy dan vragen we je een opslag te betalen van 60 euro. Doe je dit niet dan ga je ermee akkoord dat je je kamer deelt.

Onze bezoekers uit de USA

Het retreat wordt begeleidt door Jay S. en Matthew M. (USA). De kosten voor hun retourvlucht naar Nederland en hun verblijfkosten tijdens het retreat worden door ons vergoedt. We zijn echt superblij en dankbaar dat zij hun tijd en energie inzetten om hun ervaring, kracht en hoop met ons te delen hier in Nederland.

Overige kosten

Om de retreat te organiseren worden en ook nog overige kosten gemaakt. Hierbij moet je denken aan kosten voor reclame, drukwerk en administratie, hiervoor wordt ook een kleine opslag gerekend.

Winst of verlies

Hoeveel de totale kosten en opbrengsten gaan zijn weten we nog niet. We organiseren het retreat voor de tweede keer en zetten in op minimaal 50 deelnemers, op dit aantal deelnemers is ons budget gebaseerd. In het geval er veel meer deelnemers zijn dan verwacht dan blijft er geld over, dit bedrag zullen we dan doneren aan de organisatie van de CA wereldconventie in 2024. Mocht het onverhoopt zo zijn dat we te weinig deelnemers hebben en daardoor verlies maken dan zullen we dat tijdens de retreat met de deelnemers bespreken en kijken hoe we dat verlies met zijn allen kunnen dragen.